Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Lilla Jag - 24 maj 2011 12:18

Ytterligare en dag hemma-ghaa vill bli bra nu men får väl vänta som vanligt.

Lön i morgon e ju alltid trevligt dock men de försvinner ju till räkningar som vanligt.

Undra när man få veta om man få tillbaka på skatten eller om de ska granska en i år igen.

Någon som vet??

Kanske man lyckas fylla på mobilen nu då jag gjort om de från abonemang till refill.

Den används inte så mkt längre så de var billigare utan alla fasta avgifter.

Vore trevligt å få hitta på nåt kul snart,kanske en kryssning.

Får klura lite på det,vore ju kul om nån ville följa med också men den chansen är ju väldigt liten gissar jag.


Har inga måsten i dag vilket gör att de är en lite bättre dag utan så många svarta hål men fort går det innan jag är där nere igen.

Ska försöka hålla mej ovanför hålen ett tag tänkte jag får se hur det går.


Är glad i alla fall att de flesta av smsen ja fått på slutet är trevliga och inger lite hopp men vågar inte hoppas för mycket ännu.


Har hittat en sida med mycket snygga kläder som jag tänkt beställa ifrån.

Bara ett problem och de är de har kanske inte de lägsta priserna direkt och som sagt mycket snyggt men får väl beställa nån grej då och då när pengar finns så kanske de ordnar sej.

Behöver nya piercingar med,kan ju inte ha läkstaven i all evighet.

Är dock fortfarande besviken för att jag inte fick göra den piercing jag klurat på och äntligen tog mej mod till att gå in för att göra.

De sparas även till en ny tatuering men den lär nog dröja är jag rädd,är dock enormt sugen för tillfället.


Lite så här känner ja mej nu:


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards