Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Lilla Jag - 1 februari 2011 09:14

Funderingarna fortsatte även i går afton på hur jag ska göra.

Frågan är om man ska vara i ett förhållande där de mesta funkar fint utom den sexuella biten som är medel eller om man ska vara i ett förhållande där några saker funkar men de flesta inte men där sexlivet dock är kanon??

Var ska man sätta sina prio??


Alla Hjärtans Dag närmar sig med stormsteg men jag vet inte med vem jag vill fira den eller om jag ens vill fira den dagen.


Skulle så sjukt gärna vilja göra en till tatuering med men de får man nog se sej i   efter.

3 nya pojkar kom in i mitt liv igår i alla fall.

Ryggen är fortfarande åt helvette men hade inte räknat med så mkt annat förstås.

Och senil är ja då fortfarande kan ja lova.

Skulle vilja åka bort och koppla av ett tag men vet ju samtidigt att problemen och funderingarna är kvar då man kommer hem igen.

Ovido - Quiz & Flashcards