Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Lilla Jag - 24 februari 2011 08:22

Hade en sån underbar dröm i morse.

En sån där man verkligen mår bra.

Tyvärr så vaknar man ju alltid upp då det är som bäst men minnet av drömmen kan ju få en att drömma vidare alltså fortsätta dagdrömma.

Vet de kanske är lite barnsligt med dagdrömmar men va sjutton om man mår bättre av det och inte skadar någon så kan de väl ite vara något fel heller??

Lite sjukt dock att man nästan kan bli förälskad av en dröm.


Sen undrar jag måste man verkligen bli vuxen?

Tycker om att kunna vara lite barnslig,tjurig och så vidare ibland.

Det som jag tycker de handlar om är väl att man ska kunna avväga NÄR man kan vara barnslig och inte.


Har suttit och klurat lite på hur man får in en bild vid sidan av sin blogg.

Är säkert enkelt som fasen för de som kan men för den som gör det för första gången är inget enkelt.


Såg Sveriges mästerkock igår och hönsmamma som jag är så ville jag bara krypa in i tvn då min favorit blev ledsen.

Gjorde ont i hjärtat att se.

Kan låta löjligt men så är det.


Har flera vänner just nu som har det svårt på olika sätt,dödsfall i familjen,trasiga viktiga ägodelar och lite annat så jag skänker dem en speciell tanken och hoppas det skall bli bättre för dem.  

Ovido - Quiz & Flashcards