Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Lilla Jag - 25 februari 2011 14:51

Måste ju börja med att säga att det är tragiskt hur vissa människor tänker.

En del kan inte tänka utanför sin lilla bubbla som de lever i och sårar människor omkring dem som de säger de älskar plus andra.

De förstår inte att de driver ju iväg alla som bryr sig om dem.

Sen är de ju dem som bara enbart tänker på pengar och ej på andra varelsers välbefinnande.

Blir så heligt förbannad.


Blev hemma från jobbet i helgen då förkylningen kommit över mej.

Kanske lika bra det då jag brukar ha så mysko tankar i bilen på väg till jobbet.

Är ju själv i bilen då och då är man långt ifrån lika försiktig.

En tanke som kommer rätt ofta är: Undra vad som skulle hända om ja bara släppte ratten här i kurvan i denna hastighet?

Har inte testat ännu men har varit frestad mer än en gång.

Vem vet om de kommer att testas.


Var på en mycket lång resa igår med som borde tagit mycket mindre tid än den gjorde.

Trots folk i bilen hann jag tänka en hel del samt komma folket i bilen lite mer in på livet och kansäga att de gjorde att jag tidigare var lite reserverad så är jag nog mer reserverad mot dem nu.

Ytterligare bevis på att folk har galna ideer och uppfattningar om saker och ting.

Och ja jag vet att jag gjort min beskärda del av fel i livet men jag erkänner dem om jag tycker jag gjort fel.

Och jag kan också erkänna om jag är av en annan åsikt,vilket jag och alla anda har all rättighet att ha.

Tycker dock att vissa saker borde fan i mej vara självklara!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards