Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Lilla Jag - 27 februari 2011 13:20

Ja då var det söndag igen då med blandade känslor.

Ont i halsen och snorig men ja överlever nog det med.

Bävar lite inför i morgon dock då de kommer att bli en rätt hektisk dag tror jag.

Kollade just den andra bloggen och uppdaterade lite där.

Hade fått otrevliga kommentarer där och behöver inte gissa så mkt från vem.

Lite lustigt dock då denne säger sig aldrig läsa bloggar    och därmed återigen bevisat att personen ljuger.


Har städat lite i helgen som vanligt och försökt träna lite hund men då krafterna tryter så blir de inte så mkt.

Tycker förkylningen kan bryta ut med full kraft eller så försvinna.


Drömmer rätt mkt på nätterna just nu och om många olika personer.

Både personer i min närhet och personer som en gång varit i min närhet men som mystiskt ha försvunnit.

De handlar mycket om närhet och diverse förklaringar,vet inte om de försöker säga mej något.

Har dock varit lugnt på vibbar fronten och min extra katt har ja inte sett till på ett tag,men den brukar återvända och ge mej små tecken.

En sak vet jag i alla fall och de är att jag saknar Jocke    men då han lämnat oss för alltid så får jag ju inte återse honom igen,tänker dock på honom rätt ofta.

Och jo ja vet att vi inte sågs så ofta då han fanns hos oss heller men de är få som fått mej så glad som honom varje gång vi sågs.

Tyngsta delen är nog att ja inte ens har ett enda kort kvar av honom   

Ska ta mej i kragen och besöka graven framöver men de som känner mej vet ju vad jag tycker om kyrkogårdar och varför.

Önskar så att jag skulle få råd att göra minnestatueringen men de får väl vänta några år till gissar jag   

Glömmer honom dock aldrig......  

Ovido - Quiz & Flashcards