Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Lilla Jag - 17 februari 2011 08:53

Var ett tag sen sist då jag inte varit motiverad att skriva.

Har dock haft en massa annat på agendan,tex rustat upp delar av huset.

När jag fått ordning på allt så ska de värderas.

Har skaffat ny bärbar så nu kan ja även nå världen då jag jobbar samt beställt en ny telefon,kanske mot bättre vetande men får hoppas denna är bättre än förra versionen.


Fick höra i veckan att jag tydligen skulle vara den perfekta kandidaten för de nya programmet de skall sända på Tv4 med Martin Stenmark.

Tackar för komplimangen men lär inte bli anmäld så de kvittar.


Mötte en av de bästa igår på väg hem från jobbet och fick låna några skivor ja ska lägga in i datorn   

Förresten så försökte jag förbättra mitt karma igår genom att göra en god gärning på väg hem från jobbet.

En tjej gick vid vägkanten (förmodligen på väg till busshållplatsen nästan en km bort) och frös så jag stanna och fråga om hon ville åka så hon slipper frysa.

Hon avböjde dock   men jag hoppas det är tanken som räknas.

Tyckte ju synd om henne.


Funderar ibland om man skulle haft en sån där diktafon.

Kommer på så mycket tankar då jag inte är i närheten av någon dator som jag oftast glömt då jag ska skriva in dem.

Senildemens light ha ja hört de kallas.


Måste ta mej i kragen och börja träna igen också.

Har ju ett guldkort på IKSU som bara ligger.
Önskar dock någon skulle vilja träna med mej.

Ovido - Quiz & Flashcards