Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Lilla Jag - 12 februari 2011 09:57

Börjar med att påpeka att jag läser alla kommentarer men lägger ej upp dem i bloggen så ni läsare vet.


Tog ledigt från jobbat i helgen fast ja behövde pengarna.

Kände att jag behövde en paus och bara vara.

Visst har en massa som ska göras hemma med men de är enklare att göra de då man inte har en massa tider osv att passa.

Möblerade om i går kväll och gjorde om gästrummet lite så de är trevligare.

Ska städa ordentligt med framöver så allt är tipp topp där OM man nu någonsin får gäster.

Har även en massa tankar och känslor att sortera.

Trycka bort och gömma vissa samt försöka släppa fram andra och de är väldigt svårt båda delarna kan ja lova.


På måndag är det en sån där jippo dag igen.

Ska man verkligen behöva en särskild dag för att visa sin kärlek??

Jag anser att den ska man visa varje dag inte bara på alla hjärtans dag.

Ja jag vet att jag är anti och skeptisk men senaste året har gjort mej sådan mot det mesta.


Vet att ja inte borde bry mej alls men har en sån oro i kroppen som jag inte blir av med.

Du betyder ju trotts allt som varit rätt mkt för mej.

Och jag hatar dej för att du får mej att känna så men va fasen ska jag göra?

Om du bara visat mer av dina fina sidor,för de finns de vet jag,har sett dem själv.




Ovido - Quiz & Flashcards