Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Lilla Jag - 23 februari 2011 14:24

Hmm inte många läsare här inte    fast å andra sida så va de ju inte därför jag skaffade bloggen direkt utan mer för att skriva av mej lite tankar.

Och tankar de har jag sanna mina ord.

Både på gott och ont.


Vikten står för närvarande rätt stilla men de kan ju va för att ja aldrig hinner motionera nåt numera plus att 40 kg på ett år är ju en rätt stor omställning på kroppen med.

Ska ta mej i kragen och åka på IKSU nån dag men de har ju byggt om där och jag får ju lite ångest då ja ska på nya ställen då ja inte vet hur de funkar osv.

Sen är ja ju för blyg för att fråga med.

Märkte dock häromdagen att jag har sjukt mkt lös skinn överallt å tro mej ja ska tjata så ja får operera bort även de men de måste gå två år efter operationen först.

För att inte tala om att de får fixa tuttarna,de har nu minskat 3 storlekar och ser mest ut som nå tomma hängande vattensäckar.

Icke jag tänker acceptera det!!!

Ja jag vet de är bagateller och ja ska va glad att de finns lite kvar men NEJ de duger inte åt mej tyvärr.

Vill ha tillbaka mina stora fina tuttar igen,fåfängd??Ja ibland.


Fick hem nya telefonen igår och då den kopplades till datorn fick jag in alla mess som funnits på den gammla som ja sålde i sommras.

Var rätt smärtsamt att läsa igenom en del av dem.

Jo ja vet jag borde ha raderat dem så fort jag såg dem men de kom ju från tiden då allt var bra och du fortfarande inte blivit som du är nu.

Den tiden jag saknar.

Det kommer ta väldigt lång tid att komma över allt,speciellt då man oftast förtränger det dåliga och bara tänker på det bra.

En del av mej vill tillbaka till den bra tiden och en del av mej önskar att den aldrig hänt.

Låter dumt jag vet men så är det.


Ovido - Quiz & Flashcards