Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Lilla Jag - 2 februari 2011 08:58

Ja då var det lill lördag då och jag sitter och väntar på DHL.

De ringde igår och hade ett paket till mej från Petfood.

Reklamerade ju en påse fågelmat före jul och fick svar från företaget att de skickat en ny.

Paketet skulle dock vara på 5 kg så de har nog skickat mer än en ny gissar jag.

De vanliga påsarna är ju på 1 kg nämligen.


Har skrivit ett mkt jobbigt mail i dag och jag kommer nog få en massa skit för det mailet skulle jag tro men jag var tvungen att tala om hur jag kände det,hur jag ser på det hela osv för att mitt hjärta ska kunna funka efteråt och jag ska kunna gå vidare om de nu blir så och de brukar ju vara ytterst lite populärt.


Vissa dagar känns de dock som jag börjar hitta tillbaka till mej själv,som att jag fått mer skinn på näsan.

Kanske denna "kris" har gjort mej till ett moster som nu blir helt outhärdlig framöver??

Tvivlar starkt på det men kommer nog kanske inte vara lika tyst framöver om jag tycker någonting är fel.

Tänker och sätter dock andra i första hand och mej själv i sista hand fortfarande.

Men har åtminstone bestämt mej för att jag då inte ska "krusa" någon.

Ovido - Quiz & Flashcards